Nog 1 nachtje te gaan.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estelle Manusiwa - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje te gaan.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estelle Manusiwa - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje te gaan..

Blijf op de hoogte en volg Estelle

10 Februari 2015 | Nederland, Amsterdam

Hi allemaal,

Op dit moment hoor ik eigenlijk mijn koffer in te pakken, maar aangezien het nogal een drukte van jewelste hier is, dacht ik laat ik maar even voor de laatste keer hier in Nederland een verslag schrijven. We zijn inmiddels alweer bijna een maand verder na het schrijven van mijn laatste blog.

Mijn stage bij Accor Hotels heb ik met een 8,3 afgerond. Enorm blij en tevreden was ik hiermee. Toch wel heel vreemd om niet meer elke dag op en neer te moeten reizen naar Schiphol. Maar wat was het ook heerlijk om afgelopen week weer even lekker uit te kunnen slapen en enorm veel vrije tijd te hebben. Natuurlijk was het niet alleen maar feesten en leuke dingen doen, er moesten ook nog twee tentamens worden gemaakt. Deze toetsen had ik vanwege mijn pfeiffer vorig jaar niet meer kunnen maken. Vandaag dan toch echt alle cijfers terug en alle onderdelen zijn met ruime voldoendes gehaald. Alle studiepunten van het afgelopen jaar zijn dus binnen en nu loop ik dus gewoon weer helemaal op schema.

Vorige week heb ik veel afgesproken met vrienden, de nodige feestjes gehad en ben ik vaak lekker ergens buiten de deur wezen eten. Behalve alle leuke dingen had ik ook de nodige stress met betrekking tot mijn visum. Eigenlijk zou deze niet op tijd zijn (ik zou het eigenlijk morgenmiddag pas op kunnen halen) maar met de nodige connecties is het toch gelukt en heb ik gister na heel veel telefoontjes over en weer, gestress en gedoe eindelijk mijn visum op kunnen halen in Den Haag.

Afgelopen zondag had ik dan mijn ‘afscheids’feestje voor familie en vrienden. Het was enorm druk en ook super gezellig. Ik heb het in iedere geval erg naar mijn zin gehad en ben ook heel blij dat iedereen langs is gekomen. Dus bij dezen nog enorm bedankt voor de gezelligheid, lieve kaartjes en leuke cadeautjes.

Gister nog even langs mijn volleybalteam geweest om daar even gedag te zeggen. Na een drankje te hebben gedaan en wat spekkoek te hebben gegeten was het dan tijd om ook hier ‘afscheid’ te nemen. Vandaag nog even met mijn moeder en zusje de stad in geweest om de laatste dingetjes te kopen en straks lekker met familie bij opa en oma eten. Vanavond zullen er nog een aantal mensen langskomen en dan kan ik hopelijk een beetje op tijd naar bed want morgen moeten we al rond half 10 ’s ochtends richting Schiphol.
Toevallig heb ik net online ingecheckt en even gekeken naar de films die er in het vliegtuig draaien. Er zitten genoeg leuke films tussen dus ik denk dat ik me prima vermaak tijdens de 18uur durende vlucht.

Ik ga nu toch echt mijn koffer inpakken want anders schiet het ook niet op ;)

Tot het volgende verslag.

XO,
Ess

  • 10 Februari 2015 - 16:28

    Silvia Suripatty:

    lieve Ess,

    Je bent een lieverd schat...ik ben nu al een grote fan van je en blijf je volgen!!
    Pas goed op jezelf...much ❤️❤️❤️


  • 10 Februari 2015 - 17:28

    Zahira:

    Estelle,

    Wij wensen jou en je ouders een fijne reis toe,
    En we blijven je volgen.

    Grtjes Cazira en Zahira

  • 10 Februari 2015 - 17:38

    Dagmar:

    Gelukkig nog alles kunnen regelen:)
    Fijne reis!
    Xxx

  • 10 Februari 2015 - 19:22

    Cootje Pattinama:

    Lieverd,
    Geniet er van... Goeie vlucht, veel plezier met papa en mama. Ik ga je zeker volgen.
    Dikke kus uit A'dam

  • 11 Februari 2015 - 01:54

    Marloes:

    Lieve Es, geniet van de tijd die je daar hebt! Dikke kus je twinnie

  • 11 Februari 2015 - 08:50

    Djuri:

    Estelle,

    Heel veel plezier en goede reis!
    Ben benieuwd naar je volgende blog!

    groeten Djuri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Estelle

Actief sinds 02 Okt. 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 7619

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Minor Jakarta

Landen bezocht: